MALL.CZ S UBEREM PLNÍ LIDEM VÁNOČNÍ PŘÁNÍ

Pořádné překvapení čekalo v průběhu třetího adventního víkendu na zákazníky Uber. Díky spolupráci se společností Mall.cz se svezli namísto běžného vozu luxusní limuzínou Mercedes S500 s osobním řidičem Leošem Marešem. Ten zákazníky nejen bezpečně a spolehlivě svezl na požadovanou adresu, ale v průběhu cesty je stihl i vyzpovídat, co by si přáli k Vánocům. Vyslovená přání okamžitě zaznamenala mobilní vánoční kancelář Mall.cz a vydala se napřed do cíle. Na místě tak na cestující čekal vytoužený dárek spolu s osobním vzkazem a pořádnou dávkou cukroví pro skvělé svátky.  

Vánoční tým Mall.cz se přitom pořádně zapotil – v průběhu 12 hodin slavnostně zabalil a doručil kávovary Nespresso, televize, mobilní telefony, herní konzole XBOX a Playstation 4, digitální fotoaparáty, smoothie makery nebo například i kuchyňské roboty. Co organizátory potěšilo nejvíc, že Češi si často nepřáli pouze dárky pro sebe, ale i pro své blízké nebo chtěli udělat radost těm, co to opravdu potřebují.

„Udělat někomu radost pro mě nebyla práce, moc mě bavilo. Klidně bych takhle vozil lidi znova,“ řekl k akci Leoš Mareš.

Adventní jízdy s překvapením jsou součástí konceptu kreativní vánoční kampaně Mall.cz – 1 000 přání, jeden obchod, kterou spustil začátkem listopadu. V té zákazníci mohou netradičně a anonymně zjistit od svých blízkých, co by si přáli k Vánocům.

“Chtěli jsme myšlenku naší kampaně – splnit lidem to, co si doopravdy přejí – ukázat netradičním způsobem, převést ji do běžného života zákazníků a zejména vytvořit autentický obsah,” uvádí za social tým Mall.cz Jan Kufel a Karel Videcký.

“Leoše Mareše náš koncept oslovil natolik, že díky jeho osobní angažovanosti nad rámec smluvní spolupráce, dokázal u lidí vyvolat upřímné emoce a spontánní reakce. Vzniklo tak autentické video, které i těm největším zarputilcům připomene, že Vánoce jsou časem splněných přání a přinášení radosti,” říká Tereza Hajná, Head of Content Marketing společnosti Mall.cz.
Video lidé uvidí na sociálních sítích od 14. prosince.

“Speciální akce, které chystáme několikrát do roka, jsou mimořádně oblíbené. Tento styl komunikace je totiž našim uživatelům blízký, zvyšuje vizibilitu značky a podporuje loajalitu. Tohle ale bylo vůbec poprvé, kdy cestující Uberu neměli vůbec tušení, jaká překvapení je na konci jejich jízdy čekají,“ komentuje Barbora Polachová, marketingová manažerka společnosti Uber.

Realizační tým:
Za Mall.cz: Jan Kufel, Karel Videcký, Jakub Dvořáček, Tereza Hajná
Za Uber: Barbora Polachová, Václav Petr
Produkce: Publishers, v čele s Jakubem Svobodou – http://publishers.cz/

Odkazy na video:
Facebook – odkaz na příspěvek: https://www.facebook.com/mallcz/videos/10154312047901785/