Vyjádření k předvánočnímu náporu na e-shopy

Vyjádření Jana Holíka, šéfa strategie společnosti MIBCON k tomu, co pomůže e-shopům zvládnout předvánoční skokový nárůst požadavků.  

„Předvánoční nápor na e-shopy vrcholí a podle informací našich obchodních partnerů, kteří provozují největších české e-shopy, běží logistické procesy na plné obrátky. Aby dokázali rok od roku rostoucí nápor zákazníků zvládnout, musí investovat nemalé prostředky jak do sezónních pracovníků, tak do informačních technologií. Jde hlavně o řízení skladů a optimalizaci zásob, automatické objednávání či chytré využití dat. Právě tyto procesy, podporované nejnovějšími technologiemi, z pohledu zákazníka nejsou prakticky vidět. Rozhodují ale do značné míry o jeho spokojenosti. Pro zákazníka objednáním, případně zaplacením vánočního dárku na internetu starosti končí. Zatímco příběh konkrétní dodávky začíná a spouští se složitý koloběh mnoha událostí.“