Vatikán si vybral Accenture ke spolupráci na vývoji Vatican News

Společnost Accenture oznámila, že Vatikán si zvolil Accenture Interactive, aby pomohla vytvořit nový komunikační systém Vatican News. Tento krok je součástí vatikánské reformy zaměřené na hledání nových způsobů komunikace.  

Vatikán vybral Accenture Interactive jako svou celosvětovou agenturu, která má definovat strategii digitální komunikace a sjednotit stávající komunikační kanály pod jediným novým portálem Vatican News. Tato transformace umožní vatikánskému mediálnímu týmu mít jasně definovanou online identitu a pomocí multimediálního obsahu oslovit lidi po celém světě.

Monsignor Dario Edoardo Viganò, prefekt vatikánského Sekretariátu pro komunikaci, řekl: „Zahajujeme poslední část reformy, která vyžaduje změnu a zavedení nových procesů. Spolupráce s Accenture Interactive nám umožnila vyvinout rozsáhlou strategii schopnou sjednotit různé pracovní skupiny, diverzifikovat formáty, posílit identitu značky a zároveň maximalizovat hodnotu našich talentovaných profesionálů.“

Společnost Accenture Interactive je také zodpovědná za návrhy nových log a dalších součástí vizuální identity vatikánských komunikačních kanálů: Vatican News, Vatican Media a Radio Vaticana Italiana.

„Tento projekt je přesným výrazem toho, co děláme v Accenture Interactive: budování zkušeností v dnešním digitálním světě," řekl Anatoly Roytman, ředitel Accenture Interactive pro Evropu, Afriku, Střední východ a Latinskou Ameriku. „Je nám ctí spolupracovat s tak ctihodnou institucí. Společnost Accenture Interactive byla vybrána, protože disponuje širokou škálou digitálních schopností a je schopna účinně pomáhat velkým institucím s řízením změn digitální transformace.“