Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Švédská značka Oriflame slaví krásných 20 let

9. 07 2010 | Společnost Oriflame působí na českém trhu od roku 1990. Je tak první značkou v České republice, která přišla s velmi originálním konceptem přímého prodeje. Propojení s kvalitními přírodními výrobky pomohlo úspěšnému rozvoji této nejrychlejší metody prodeje. Bohužel každý úspěch vybízí k následování i ty méně připravené.

Společnost Oriflame působí na českém trhu od roku 1990. Je tak první značkou v České republice, která přišla s  velmi originálním konceptem přímého prodeje. Propojení s kvalitními přírodními výrobky pomohlo úspěšnému rozvoji této nejrychlejší metody prodeje. Bohužel každý úspěch vybízí k následování i ty méně připravené. Renomé přímé cesty výrobku k zákazníkovi v devadesátých letech minulého století trochu utrpělo, ale dnes je opět víc těch, kteří jdou ve stopách švédského průkopníka i v dodržování základních etických hodnot.

Na otázku, jak si vysvětluje úspěch Oriflamu a jeho dlouhodobou udržitelnost, odpovídá generální ředitel českého zastoupení a čerstvý držitel ocenění Manažer roku 2010, Miroslav Kopřiva:

„Přijít na trh jako první je výhodou a zároveň obrovskou výzvou. Stačí malá chyba a po vašich zádech vystoupá ten, který dosud odpočíval v zákrytu. Zajisté bychom toho nebyli schopni s jinými než kvalitními a reálným životem prověřenými výrobky. Tohle je první podmínka. Ty další souvisí s aktuálními výzvami na trhu i ve společnosti, která se rychle vyvíjí. Lidé si dobře uvědomují, která značka například nikdy netestovala své produkty na zvířatech. Nejlepšími ambasadory jsou pak samotné kosmetické poradkyně. Ony jsou hlavními distributory a samy musí věřit výrobkům, které doporučují.“

Česká republika má za sebou v posledních dvaceti letech obrovský rozvoj a ten samozřejmě zahrnuje také oblast přímého prodeje. V Oriflamu jsou hrdí na to, že dokázali své prvenství z počátku devadesátých let udržet až do dnešních dní. Současný Oriflame je tradiční, globální značkou s historií, která sahá do roku 1967. Za tu dobu expandovala do více než šedesáti zemí světa a nyní ji zastupuje přes tři miliony kosmetických poradkyň a poradců.

Zajímavé statistiky ukazují celou řadu mezinárodních prvenství a milníků. Některé patří i České republice.

Za uplynulých dvacet let se zde například prodalo 2,8 milionu kusů jednoho jediného výrobku. Už víte kterého? Nápaditý drobný kelímek připomíná vajíčko a v ČR se stal jedním ze symbolů značky.

V České republice je po dvaceti letech existence 92 tisíc kosmetických poradkyň. Ty přicházejí z různých oborů často v mladém věku, aby realizovaly prostřednictvím Oriflame a jeho zajímavého prodejního konceptu své cíle a sny.

Mezi neopomenutelné aktivity společnosti patří i charitativní činnost. Jednou z nejvýznamnějších je úspěšná spolupráce s Nadací Terezy Maxové Dětem, na jejíž konto během osmi let přispěl Oriflame už dvanácti miliony korun.

Více o společnosti a jejích produktech na http://www.oriflame.cz.
 

Diskuse

Speciály

Naše magazíny

Novinky ze světa bydlení, aut, techniky ...

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO